Center for Coaching fejrer 3 års fødselsdag

Center for Coaching er en frivillig organisation under Aalborg Universitet, som tilbyder gratis coaching til alle over 18 år. Coachingforløbene varetages af studerende på den sidste del af psykologistudiet, hvor de studerende vejleder og superviserer hinanden og understøttes af ekstern supervision fra autoriserede psykologer.

Lagt online: 05.03.2014

For snart 3 år siden tog daværende kandidatstuderende Stephanie Bäckström initiativ til at starte Center for Coaching. Siden da har nytilkommende kandidatstuderende videreført konceptet, og Center for Coaching kan nu fejre 3 års fødselsdag.

I den anledning inviteres til reception onsdag d. 5. Marts 2014 på Aalborg Universitet, Krogstræde 3, 9220 Aalborg Øst, hvor dørene er åbne fra 12.00-15.00.

Læs mere om Center for Coaching på Facebook